Saturday, October 28, 2017

New Adventure




















Planned a short trip to Portugal, so the question was what will I take with me for sketching? I do not have many space in my luggage so I will take along a small Hahnemühle watercolour sketchbook (very light) and my tiny Windsor & Newton watercolour kit. I already received a mail from Hélio that we will sketch together and I am very happy to be able to meet the Urban Sketchers Algarve again.

Ein Kurztrip nach Portugal gefällig? Ja, na klar und die grosse Frage war nun, was ich für Material zum Malen mitnehmen würde. Da ich nur mit kleinem Gepäck reise, muss ich mich etwas einschränken und nehme nur ein kleines Hahnemühle Aquarellskizzenbuch und mein kleines Windsor & Newton Aquarellkästchen mit. Von Hélio habe ich bereits eine Mail erhalten, dass wir wieder zusammen malen werden und ich freue mich riesig die Urban Sketchers Algarve wiederzutreffen.